"אנחנו במצב הזוי – סיעת ימינה היא הפורשת"

    נתי קאליש No Comments on "אנחנו במצב הזוי – סיעת ימינה היא הפורשת"

    ברקע הדיון הסוער על הדחתו של עמיחי שיקלי מימינה, שוחח הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" עם איתמר בן גביר שזעם על ההתנהלות של הקואליציה והייעוץ המשפטי של הכנסת במנהלך הדיון | בן גביר הגיב גם לפרשת הזמנות האוכל בביתו של בנט ואמר: "אם זה היה נתניהו – הייתה נפתחת חקירה"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תוך כדי הדיון המסעיר אודות ההכרזה על חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש, שוחח הרב משה בן לולו עם יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר על ההתרחשות בוועדה הסוערת.

    בן גביר אמר לבן לולו: "אנחנו במצב הזוי, סיעת ימינה הם הפורשים, הם אלו שהלכו עם מנסור עבאס נגד כל ההתחייבויות שלהם למצביעים. זה היה דיון מהמבישים בכנסת, הקואליציה באה עם עמדה ברורה, סגרו לנו מיקרופונים שלא ברור אם זה חוקי. הייעוץ המשפטי של הכנסת לגמרי עם הממשלה, בממשלה הקודמת ראינו אותו מתנהל אחרת" אמר בן גביר בזעם.

    על פרשת הזמנות האוכל הבלתי סבירות בביתו של בנט ברעננה על חשבון הציבור הגיב בן גביר: "אם נתניהו היה מתנהל במעונו כמו שבנט מתנהל עכשיו, הדבר היה מוביל לחקירת משטרה ברורה. רואים שהתקשורת והפרקליטות עם בנט לגמרי והם שותקים לאורך כל התקופה עד לרגע זה ממש" אמר בן גביר.

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות